sobota, 25 stycznia 2014

Tess Gerritsen - Seria Jane Rizzoli i Maura Isles

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię czytać książek z serii, nie po kolei. Nie lubię domyślać się co wydarzyło się w poprzedniej części, bądź przy czytaniu wcześniejszych wiedzieć co wydarzy się później. 
Podziwiam osoby, którym nie przeszkadza czytanie trzytomowej książki w kolejności 1,3,2. (Pozdrowienia dla mojej MDrem ;-)
Gdy dostałam do przeczytania "Chirurga" Tess Gerritsen nie miałam pojęcia o tym, że to pierwsza książka z dość pokaźnego cyklu Jane Rizzoli i Maura Isles.
Szybko jednak przeszukałam internet w celu "uporządkowania" kolejności w jakiej będę czytać tą serię!

Seria Jane Rizzoli & Maura Isles - Tess Gerritsen:
2. "Skalpel" 

3. "Grzesznik"
4. "Sobowtór"
5. "Autopsja"
6. "Klub mefista"
7. "Mumia"
8."Dolina umarłych"
9. "Milcząca dziewczyna"
10. "Ostatni, który umrze"
 Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać serię w tej właśnie kolejności. Nie chciałabym stracić głównych wątków, które przeplatają się przez kolejne części.

Jeśli ktoś z Was ma na wymianę np. na finta.pl bądź na sprzedaż w okazyjnej cenie, którąś z tych książek (tomy od 3 do 10) to bardzo proszę o informacje pod postem bądź na meila!!!

3 komentarze:

  1. Czyżbym pomogła ? :) Ja sama zaczęłam serię od " Klubu Mefista " jeszcze wtedy nie do końca orientując się ile książek przede mną. Dopiero niedawno z ciekawości poszukałam w jakiej kolejności powinnam czytać, ale nigdy mi to nie wyszło i pewnie nie wyjdzie bo zazwyczaj książki mam z biblioteki i z radością biorę ta którą akurat dostanę :) Tylko u Gerritsen nie ma aż tak wielkiego problemu z czytaniem nie po kolei, bo w każdej książce jest inny wątek, jednak czytania trylogii w takiej kolejności jak podałaś bym nie zniosła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana, nadal pamiętasz to Północ-Południe kiedy miałam tylko tom 1 oraz 3. No powiem ci, że czytając tom 3 w którym dowiedziałam się że jeden z głównych bohaterów zginął w tomie 2 (którego nie czytałam) trochę się wkurzyłam ale nie mam tyle cierpliwości aby najpierw zgromadzić wszystkie części a później czytać :-)
    PS. Polecam biblionetkę jako źródło kolejności tomów różnych serii :-)
    Pozdrawiam
    MDream
    http://mbzapisanekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tą książkę miałam na myśli ;-)
      Ps. Dziękuję za cenną podpowiedź!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...