środa, 17 grudnia 2014

Choinka z makaronu ;-)

Miał być wypad po zakup żywej choinki w doniczce, ale nie wypalił :-( Nie wiem kto jest bardziej zawiedziony - ja czy moje dzieciaki...
Na pocieszenie zrobiłam choinkę z makaronu :-)

JAK ZROBIĆ CHOINKĘ Z MAKARONU?




POTRZEBNE MATERIAŁY:
- makaron (ja użyłam rurek, ale mogą być wstążki, świderki i inne)
- klej na gorąco
- stożek z tektury
- farba w sprayu (srebrna, złota, zielona według uznania)
- koraliki gwiazdki i inne ozdoby


KROK 1
Robimy stożek z tektury.


KROK 2
Klejem na gorąco przyklejamy do stożka makaron.


KROK 3
Malujemy choinkę sprayem.


KROK 4
Ozdabiamy choinkę koralikami, gwiazdkami i in. według uznania.


Moja choinka została przyozdobiona koralikami odzyskanymi z paska mojej córki. A na czubku choinki umieściłam gwiazdkę z EKO-DECO.

4 komentarze:

  1. Widzisz, Ty miałas frajdę i dzieci zabawę! śliczności Wam wyszła>>.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś robiłam taką tylko makaron zabarwiłam na zielono przy pomocy barwników spożywczych :) a z makaronu w kształcie kwiazdek i literek wykonałam "niby" bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś taką zrobię na pewno! Ozdoby z makaronu są genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...